Obecnie duża część danych sprzedażowych czy logistycznych opatrzona jest koordynatami GPS, adresami pozwalającymi na geokodowanie lokalizacji. Jeszcze bardziej popularne są podstawowe dane geograficzne, jak kod pocztowy, województwo czy region sprzedaży lub inna specyficzna dla organizacji jednostka podziału terytorialnego.

Raportowanie danych sprzedażowych dla poszczególnych jednostek terytorialnych jest naturalne, a gros raportów przeznaczonych dla sił sprzedaży nie może się bez nich obejść. Wiele popularnych narzędzi nie pozwala na pracę z mapami lub jest ona mocno utrudniona.

Pozostałe 85% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Tekst otwarty nr 27/2021

Zmiana układu danych w Power Query

Zmiana układu danych w Power Query

Analizując dane, czasem musimy stawić czoło przeciwnościom losu. Zdarzeniom, które spowalniają nas w drodze do wniosków końcowych. Zdarza się jednak przeciwnik, który nie powstał przypadkiem, a stworzyła go jakaś nieżyczliwa nam dusza. Bo jak inaczej patrzeć na dane, które ktoś niewłaściwie ułożył?

Czytaj więcej

Narzędzia ETL – czym są i jak zacząć z nich korzystać?

Narzędzia ETL – czym są i jak zacząć z nich korzystać?

W pracy z danymi często napotykamy na wiele problemów. Najważniejsze to rozproszenie danych w różnych systemach oraz ich jakość. Rozproszone dane nie pozwalają nam spojrzeć na wszystkie aspekty biznesu jednocześnie. Dane z systemów księgowych, CRM, sprzedaży, dane trzymane w plikach lokalnych użytkowników – analiza tych danych i wyciąganie z nich właściwych wniosków staje się w takim środowisku bardzo trudne. W takiej sytuacji pojawia się pytanie: jak to wszystko połączyć?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama