Budżet sprzedaży w arkuszu kalkulacyjnym – od czego zacząć

Przygotowanie budżetu powinniśmy rozpocząć od utworzenia nowego skoroszytu w Excelu, w którym umieścimy dane odnoszące się do sprzedaży produktów w poprzednich okresach. Pobrane dane warto sformatować jako tabelę będącą źródłem danych dla tabeli przestawnej, którą wkrótce utworzymy.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Jak stworzyć histogram w Excelu? Dystrybuanta wieku w Excelu

Read more

Wykres mostowy – dodanie etykiet danych, tytułu wykresu

Read more
On-line only no. 17/2019

Dodawanie wartości dla wielu różnych kryteriów – SUMA.WARUNKÓW()

Formułą w Excelu, która pozwala szybko zrobić analizę danych w wybranych kategoriach jest SUMA.WARUNKÓW(). Ta ba formuła dodaje wartości dla wielu różnych kryteriów.
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama