Wykorzystanie lejka sprzedaży w analizie sprzedaży

Wojciech Korsak   Informacja Zarządcza 11/2018 Tylko on-line

Problem: Z mojej praktyki zawodowej oraz bieżącego przeglądu sytuacji rynkowej wyraźnie wynika, iż obecnie analizy wyników sprzedaży zyskują w polskich przedsiębiorstwach wyraźnie na znaczeniu. Oczywiście mówię w tym miejscu o analizach wykraczających poza typowe badanie odchyleń od planu sprzedaży w ujęciu miesięcznym, kroczącym oraz według osób odpowiedzialnych bezpośrednio za wyniki handlowe. Moje pytanie dotyczy natomiast wykorzystania w praktyce koncepcji lejka sprzedaży. W jaki sposób wykorzystać to podejście w analizie sprzedaży?

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

    Źródło: Controlling i Rachunkowość Zarządcza 10/2008

Drukuj

Zobacz również

Archiwum

Polecamy