Procesy

nr 31/2022

Najlepsze technologie w zarządzaniu sprzedażą. W jakich obszarach nowe technologie najbardziej pomogą szefowi sprzedaży? Czym jest oprogramowanie BRM?

Najlepsze technologie w zarządzaniu sprzedażą. W jakich obszarach nowe technologie najbardziej pomogą szefowi sprzedaży? Czym jest oprogramowanie BRM?

Skuteczne zarządzanie sprzedażą oraz analiza działań to jedne z najważniejszych elementów stojących za rozwojem każdej odnoszącej sukcesy organizacji. Nigdy nie jest za wcześnie na wdrożenie procesów i narzędzi do zarządzania sprzedażą – nawet jeśli firma istnieje od niedawna i dopiero co zaczęliśmy generować pierwsze przychody.

Czytaj więcej
nr 31/2022

Popularyzacja sieci 5G a e‑commerce

Popularyzacja sieci 5G a e-commerce

Jak popularyzacja sieci 5G wpłynie na handel elektroniczny? Na jakie udogodnienia mogą liczyć konsumenci, a także właściciele i pracownicy sklepów online? W jaki sposób internet rzeczy może pomóc w e-sprzedaży?

Czytaj więcej
nr 31/2022

Efekt low. Wszystko o rozwiązaniach typu low‑code

Efekt low. Wszystko o rozwiązaniach typu low-code

Rozwiązania typu low-code znacznie skracają czas i obniżają koszty wytworzenia oprogramowania. O tym, kiedy warto je wprowadzić i jakie mają ograniczenia, rozmawiam z Kamilem Toszkiem, architektem oprogramowania i współwłaścicielem software house AbsolutSystems.

Czytaj więcej
nr 31/2022

Przewiduj, alertuj i automatyzuj

Przewiduj, alertuj i automatyzuj

Po raz pierwszy termin Business Intelligence został wykorzystany przez Richarda Millara Devensa w jego publikacji Cyclopaedia of Commercial and Business Anecdotes (1865). Opisywał on, jak jeden z bankierów, Sir Henry Furnese, uzyskał wymierny profit z tego, że udało się mu pozyskać informacje szybciej niż jego konkurenci: Throughout Holland, Flanders, France, and Germany, he maintained a complete and...

Czytaj więcej
nr 31/2022

Konsolidacja finansowa na przykładzie Infor d/EPM

Konsolidacja finansowa na przykładzie Infor d/EPM

Infor d/EPM Financial Consolidation jest narzędziem nowoczesnym, wielowymiarowym, mogącym obsługiwać spółki o różnych walutach lokalnych i raportowych z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu dostępnego w wielu językach.

Czytaj więcej
nr 31/2022

Systemy, które pracują za ciebie

Systemy, które pracują za ciebie

Jak wykorzystać wsparcie technologiczne na każdym etapie sprzedaży i obsługi klienta? Jakie funkcje programów mogą wykorzystać szefowie sprzedaży w celu usprawnienia procesów handlowych oraz obsługi klienta? W jaki sposób przygotować się do wdrożenia oraz ile ono trwa?

Czytaj więcej
nr 31/2022

AI i dane zapewnią rozwój w kryzysie

AI i dane zapewnią rozwój w kryzysie

COVID-19 głęboko zmienił sposób, w jaki żyjemy i pracujemy. Zmiany doprowadziły do eksplozji nowych technologii i innowacji, zmuszając biznes do szybkiego dostosowania się – w przeciwnym razie konkurenci osiągną lepsze wyniki. Wyjaśniamy, dlaczego AI i systemy do analiz danych są niezbędne, by rozwijać się w obecnych czasach.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.