Procesy

Tekst otwarty Tylko on-line nr 23/2020

WMS – 10 korzyści dla twojego biznesu

WMS.jpg

WMS to rozwiązanie do zarządzania zadaniami na magazynie, którego wdrożenie może znacznie usprawnić twój biznes. System to nie tylko pełniejsze wykorzystanie powierzchni magazynowej, ale także liczne usprawnienia związane z szybkim dostępem do informacji, łatwiejszym kierowaniem pracą magazynierów oraz kompletacją i pakowaniem zamówień. Jakie korzyści mogą płynąć z wdrożenia systemu WMS? Przygotowaliśmy...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 23/2020

Ocena opłacalności projektów

MC_68_42.jpg

Chcąc ocenić opłacalność projektów inwestycyjnych w przedsiębiorstwach, trzeba przyjąć właściwą metodologię, a także określić zasady wyznaczania mierników służących ocenie efektywności inwestycji. Tylko wówczas możemy przystąpić do właściwej oceny i uzyskać interesujące nas dane. W artykule omawiamy te zagadnienia na przykładzie przedsiębiorstwa z branży chemicznej, które rozważa wdrożenie projektu...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 23/2020

Kiedy system ERP nie wspiera księgowości

MC_68_76.jpg

Przestarzałe systemy, odgórnie narzucone rozwiązania i ciągłe odmowy, gdy zespół wnosi o wprowadzenie zmian. Tak wygląda codzienność w lokalnych działach rachunkowości i finansów wielu międzynarodowych firm. W nieustannym wyścigu o maksymalizowanie wydajności i minimalizowanie kosztów księgowość znajduje się poza torem, nigdy nie mogąc doprosić się o traktowanie na równi z działami sprzedaży czy produkcji....

Czytaj więcej
nr 23/2020

Scrum – kiedy, dla kogo, po co?

INFO_23_49.jpg

Scrum budzi wiele skrajnych emocji – jedni go uwielbiają, inni nienawidzą. Zwolennicy tej praktyki doceniają jej elastyczność, wysoką podatność na zmiany, a także orientację na potrzeby klienta. Przeciwnicy wskazują z kolei, że projekty scrumowe są chaotycznie zarządzane, a przez ciągłe testowanie i poprawianie ciągną się w nieskończoność. Gdzie leży prawda? Jak zwykle – pośrodku.

Czytaj więcej
nr 23/2020

Game changer w podejściu do serwisu – o zmianach, które niesie FSM

INFO_23_57.jpg

Gdy myślimy o dostawcach usług dla firm, zazwyczaj przychodzą nam do głowy takie obszary jak sprzedaż, e-commerce czy marketing. Mało kto skupia uwagę na tym, by projektować i wdrażać rozwiązania dla przedsiębiorstw, które dostarczają usługi serwisowe. A w czasach minimalizowania kosztów i optymalizacji procesów to szeroki i bardzo aktualny temat z ogromnym potencjałem.

Czytaj więcej
nr 23/2020

Dlaczego warto integrować CRM z systemem FK – case study na przykładzie SAP

INFO_23_52.jpg

Customer Relationship Management (CRM) to pojęcie wprowadzone do języka biznesu w połowie lat 90. XX wieku i oznacza nic innego jak budowanie więzi z klientem poprzez rozwijanie długotrwałych relacji biznesowych, które powinny być korzystne dla obu stron. Definicja ta, która jawiła się niejako fundamentem marketingu relacji, dość szybko stała się pojęciem określającym systemy informatyczne, które pozwalają...

Czytaj więcej
nr 23/2020

Implant managera – jeszcze narzędzie czy już partner?

INFO_23_42.jpg

Zastanawiacie się, kiedy roboty przejmą zarządzanie firmą? Powiem wam, że to już się dzieje. I nie chodzi wcale o scenariusz rodem z filmu science fiction czy choćby ostatniej konferencji IAB, tylko o rozwiązania, z którymi pracuję na co dzień. Przedstawię wam implant managera – inteligentne narzędzie do raportowania i zaawansowanej analizy danych.

Czytaj więcej
nr 23/2020

Praktyka czyni mistrzów, czyli tworzymy workflow w KNIME (cz. 2)

INFO_23_31.jpg

W poprzednim artykule zacząłem pokazywać, jak z danych w Excelu, zawierających informacje o różnych fakturach, można szybko stworzyć wiekowanie należności i zobowiązań według kontrahentów. Nasze poprzednie spotkanie zakończyliśmy tuż przed tym, gdy mieliśmy domknąć pętlę przetwarzającą dane poszczególnych kontrahentów. Zatem – domknijmy ją i analizujmy dalej.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama