Informacja Zarządcza 10/2017

INFO_10.jpg

Tworzenie dashboardów zarządczych w Excelu

W tym numerze magazynu tematem wiodącym jest tworzenie dashboardów dla celów zarządczych oraz analiza dużych zbiorów danych w Excelu. W pierwszym temacie ciekawy materiał, w którym stworzony zostaje dashboard HR jako niezbędne narzędzie dla współczesnego pracodawcy. Z drugiego zakresu poznamy zastosowanie funkcji SUMY.CZĘŚCIOWE oraz kolejną, trzecią już część o zastosowaniu Power Pivota, tym razem o budowaniu relacji między tabelami. W artykule z dziedziny excelowych narzędzi zarządzania – wyznaczanie rabatów dla zleceń sprzedażowych z zastosowaniem narzędzia Szukaj wyniku. W tym wydaniu przykłady zastosowania funkcji kalkulacji rat kredytowych: kapitałowych, odsetkowych i łącznych. W cyklu KNIME Analytics Platform – jak stworzyć pierwsze workflow, przeciętne wynagrodzenia i emerytury w Polsce. O zasadach tworzenia kokpitów w materiale – Twoja firma ewoluuje w kierunku modelu horyzontalnego? Twój kokpit zarządczy musi to odzwierciedlać! Z obszaru Business Process Model and Notation tym razem zdarzenia i czynność – cechy i notacja. Na kolejny rok planowane tematy i zagadnienia to głównie: zastosowanie Excela w data mining oraz inne jego narzędzia, wizualizacja informacji zarządczej w Excelu i nie tylko, Excel w marketingu i controlling działań marketingowych oraz jego zastosowanie jako narzędzia do wspierania sprzedaży.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum

Polecamy