23–24 maja 2019 r. redakcja „Informacji Zarządczej” organizuje 5. Forum Informacji Zarządczej. Tym razem praktycy informacji zarządczej będą rozmawiać o tym, jak z danych uczynić aktywa oraz jak przygotować się do transformacji w kierunku data-driven enterprise.

Chyba żadna z nowoczesnych koncepcji zarządzania nie jest ostatnio tak szeroko dyskutowana i tak bliska praktykom controllingu, jak data-driven organization. Tymczasem, według statystyk, ponad połowa firm nie traktuje danych jako zasobu biznesowego, który pozwala zyskać przewagę konkurencyjną na rynku. Nie docenia się danych i ich znaczenia dla obniżania kosztów czy podnoszenia rentowności. A naprawdę warto, o czym przekonają się uczestnicy Forum – na konkretnych przykładach będą mogli zobaczyć, jak innym udaje się z danych wyciągać wyłącznie odpowiednie wnioski oraz przećwiczyć mechanizmy podejmowania szybkich, czasem wręcz automatycznych decyzji przy wsparciu odpowiedniego instrumentarium controllingowego.

Konferencja odbędzie się w Warszawie, w dniach 23–24 maja 2019 r. Jest doskonałą okazją, żeby poznać doświadczenia firm, którym udało się przejść transformację w kierunku data-driven enterprise. Forum Informacji Zarządczej to dwa dni konferencyjne, podczas których rozbijemy na czynniki pierwsze i odmienimy przez wszystkie przypadki ideę data-driven organization. Podczas pierwszego dnia uwaga uczestników zostanie zwrócona na optymalne wykorzystanie posiadanych danych oraz budowanie kultury data-driven. To bank inspiracji, jak przyjrzeć się krytycznym wzrokiem danym w systemach firmy, spośród gąszczu dostępnych rozwiązań i narzędzi wybrać te dopasowane do konkretnych procesów biznesowych oraz finalnie wdrożyć analitykę biznesową, która uwidoczni prawidłowości i trendy. To również nawiązanie do czynników pozacontrollingowych, które jednak decydują o sukcesie podejmowanych działań. Bo transformacja w data-driven company to nie tylko dane i zasoby w systemach, ale też odpowiednia kultura pracy z nimi. Dlatego uczestnicy zostaną wyposażeni w wiedzę, co zrobić, aby zespół rozumiał, co się dzieje i był pozytywnie nastawiony do ciągłego rozwoju.

Podczas drugiego dnia spotkania eksperci zainspirują uczestników do stosowania pogłębionej analityki danych z wykorzystaniem Excela, narzędzi BI, robotów, analityki Big Data czy zwykłych modeli predykcyjnych. Na konkretnych przykładach pokażą, jak analizować należności, wzbogacać dane o klientach czy analizować dane z paragonów.

Podczas 5. Forum Informacji Zarządczej każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie, z gąszczu narzędzi i wskazówek wybierając te najbardziej odpowiednie dla siebie i specyfiki procesów w jego firmie. Nieprawdą jest, że transformacja w kierunku data-driven może się udać tylko u największych graczy. Forum Informacji Zarządczej to również baza inspiracji dla małych, średnich i dużych firm każdej branży, bo w końcu jakość, terminowość i przejrzystość informacji płynących z działalności wszędzie mają takie same znaczenie.

Formularz rejestracji i szczegółowy program konferencji znajdą Państwo na stronie: www.fiz.explanator.pl

Also check

Open access no. 19/2019

CDP automatyzuje procesy planowania, sprzedaży i budżetowania

INFO_19_4.jpg

Wzrost szybkości planowania, wyeliminowanie błędów związanych z wykorzystaniem Excela, łatwiejsze wprowadzanie zmian oraz ich natychmiastowa wizualizacja to tylko wybrane elementy, które przyczyniły się do usprawnienia procesu planowania sprzedaży oraz dystrybucji nowych gier.

Read more
Open access no. 19/2019

Urządzenia 5G wkraczają na rynek

INFO_19_3.jpg

W tym roku pierwsi operatorzy komórkowi uruchomią komercyjne nadajniki pracujące w technologii 5G. Nowa technologia transmisji danych przyspieszy wymianę informacji i usprawni działanie Internetu rzeczy.

Read more
Open access no. 19/2019

60 proc. firm chce w tym roku inwestować w sztuczną inteligencję

INFO_19_2.jpg

Wkraczamy w erę postcyfrową, w której nowe technologie stają się powszechne, a kluczem do sukcesu będzie dostarczanie klientom spersonalizowanej oferty w odpowiednim miejscu i czasie, czyli on-demand – to główny wniosek z raportu Accenture Technology Vision 2019.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama