Jak wymuszone przez czasy zmiany wpływają na rozwiązania IT? Jak technologia może wesprzeć przetrwanie, a nawet rozwój Twojej firmy? Jakie działania są potrzebne, a wręcz konieczne do przeprowadzenia w biznesie właśnie teraz? Na te i inne pytania odpowiedzą Eksperci Hicron, którzy już od 26 maja, co tydzień spotykać będą się z przedsiębiorcami podczas wyjątkowych webinarów.

Rozwiązania IT na trudne czasy i lepszą przyszłość biznesu – zapisz się na HicrOn-Time Webinars!

Nie możemy udawać, że w ostatnich miesiącach zasady rządzące biznesem nie uległy zmianie. W niepewnych czasach oferta wdrożeniowa musi wyglądać inaczej. Wymagane są: krótsze terminy kontraktów, niższy próg wejścia, elastyczne podejście do potrzeb Klienta, rozwinięte funkcje doradcze konsultantów oraz możliwość wdrożenia rozwiązań bez wychodzenia z domu. Hicron rozumie te potrzeby, dlatego stworzył silne zaplecze doradcze, dotyczące niemal każdego obszaru w firmie oraz konkretne rozwiązania i pakiety narzędzi, które wspierają obecną rzeczywistość.

Podczas pierwszego spotkania Katarzyna Sokalska, Dyrektor Finansowa Hicron oraz Filip Stankowski, Automotive Solution Architect opowiedzą o spowodowanych przez pandemię zmianach w podejściu do rozwoju biznesu oraz o przyjmowanych przez przedsiębiorstwa strategiach radzenia sobie z obecną sytuacją. Przedstawią konkretne case studies oraz rozwiązania Fiori, które wspierają nową rzeczywistość.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Poznaj szczegóły na: https://hicron.com/webinars/. Zapisz się już dzisiaj, a przypomnimy Ci o nadchodzących wydarzeniach HicrOn-Time Webinars.

Patronat medialny HicrOn-Time Webinars: Finanse i Controlling, Informacja Zarządcza.

Źródło: Finanse i Controlling nr 69/2020

Zobacz również

Tekst otwarty Promocyjny nr 31/2022

Cyfrowe sposoby na oszczędności w firmie. Redukcja kosztów dzięki robotyzacji procesów biznesowych

Cyfrowe sposoby na oszczędności w firmie. Redukcja kosztów dzięki robotyzacji procesów biznesowych

Jedna ze spółek audytorskich z tzw. Wielkiej Czwórki w wyniku robotyzacji przetwarzania faktur zmniejszyła liczbę potrzebnych na ten proces roboczogodzin o 75%, przy redukcji błędów z poziomu 0,53% do 0,047%, więc ponad dziesięciokrotnie. Źródła, która to firma są objęte tajemnicą. Być może dlatego, że wstydzi się przyznać, iż robotyzację wprowadziła tak późno. Ten argument dla zarządu za robotyzacją można zwieńczyć zwrotem: „Korzystajmy z doświadczeń innych, a nie z ich kosztownych porad”.

Czytaj więcej

Powołanie e‑Urzędu Skarbowego – projekt

Powołanie e-Urzędu Skarbowego – projekt

31 marca 2022 r. został opublikowany projekt ustawy przygotowujący wdrożenie nowego narzędzia informatycznego pod nazwą e-Urząd Skarbowy. Narzędzie to ma zastąpić portal podatkowy i umożliwić załatwianie spraw podatkowych, dostęp do informacji i pełny kontakt elektroniczny z urzędem dla podatnika (płatnika, pełnomocnika, komornika i notariusza).

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.