„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad 3 miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Kurs wiedzy o winie” można zamówić z personalizowaną obwolutą, co czyni go upominkiem, wspierającym programy lojalnościowe lub nagradzającym współpracowników i kontrahentów. Taki niebanalny prezent wspiera cele wizerunkowe firmy oraz pozwala wyróżnić się z tłumu, gdyż personalizowana edycja książki staje się trwałym elementem identyfikującym firmę. Dzięki temu publikacja przetrwa lata i nie podzieli losu kolejnego terminarza!

Dlaczego warto?

Kevin Zraly o winie mówi i pisze jak nikt wcześniej. To uczyniło go czołowym popularyzatorem kultury wina na świecie. Jego żywy i przystępny sposób przekazywania wiedzy sprawił, że „Kurs wiedzy o winie” stał się w ciągu ostatnich trzydziestu lat nieodzownym i ulubionym podręcznikiem każdego pasjonata win. Na jej kartach autor dokonuje swoistej „demistyfikacji” każdego aspektu rozległej wiedzy o winie: począwszy od odmian winorośli, poprzez techniki winifikacji, różne typy i style win, prawidłowy sposób odczytywania etykiet, aż po tajniki 60-sekundowej degustacji, umożliwiającej prawidłową ocenę smakowanego właśnie wina. Jednocześnie „Kurs wiedzy o winie” to książka zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych miłośników wina.

Począwszy od słynnych win czerwonych z Bordeaux i Kalifornii, a skończywszy na wytyczających nowe szlaki białych winach z Nowej Zelandii i stanu Nowy Jork, książka przynosi dokładne mapki każdego z prezentowanych regionów, malownicze fotografie, obfitość tabel i infografik, wzmianki o ponad 700 winach z całego świata, reprodukcje etykiet (by pomóc nam znaleźć te „właściwe” wina) oraz komentowane degustacje, zamykające każdy z rozdziałów. Smakoszy zainteresują zestawienia najlepszych roczników, jak również krótkie, ale treściwe wskazówki na temat komponowania win z potrawami. Nie zabrakło odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak również quizów podsumowujących poszczególne rozdziały.

Obecne – zaktualizowane i rozszerzone – wydanie książki zawiera nowe lekcje, opracowane osobno dla Nowej Zelandii, Australii i Południowej Afryki oraz dla win musujących czy wzmacnianych. Redakcja merytoryczna Wojciecha Bońkowskiego, uznanego w Polsce autorytetu winiarskiego, jest gwarantem jakości i fachowości przekładu. Wojciech Bońkowski jest również autorem rozdziału poświęconego winom polskim, które wzbogaca polską edycję publikacji. 

Książce patronują: Ferment”, „Food Service”, KUKBUK, OuiChef.pl, Winicjatywa.pl, Vinisfera.pl

Książka dostępna wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej! Zainteresowanych dedykowaną edycją książki jako niebanalnego firmowego upominku zapraszamy do kontaktu: wydawnictwo@akademia-wina.pl

Więcej na stronie: www.kevin-zraly-kurs.pl

Zobacz również

Tekst otwarty nr 22/2020

XIV Kongres ICV POLSKA (CIA 2020) w Poznaniu

ICV_2020.JPG

Już w dniach 6-7 kwietnia widzimy się w Poznaniu na XIV Kongresie ICV POLSKA (CIA 2020). To jedno z największych wydarzeń dla finansistów, controllerów i menedżerów w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizatorem Kongresu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV) oraz firma Akademia Controllingu Sp. z o.o.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 22/2020

Sprzedaz‑24.pl. 100% praktycznej wiedzy na wyciągnięcie ręki

INFO_22_72.jpg

Jest takie miejsce w Internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 22/2020

Sztuczna inteligencja pomaga podejmować szybkie i trafne decyzje biznesowe

Narzędzia bazujące na big data, sztucznej inteligencji czy uczeniu maszynowym są coraz chętniej wykorzystywane przez polskie firmy. Pozwalają na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku, ponieważ pomagają przewidywać zachowania rynkowe. Najnowsze technologie można wdrożyć w firmie m.in. za pomocą systemów ERP. To cyfrowa baza agregująca dane z różnych obszarów działalności firmy, takich jak finanse, księgowość czy obsługa klienta, która pozwala na szybką i sprawną digitalizację przedsiębiorstwa. W połączeniu z elastycznością chmury obliczeniowej ułatwia zarządzanie i podejmowanie strategicznych decyzji zwłaszcza w przemyśle i firmach produkcyjnych.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama