Informacja Zarządcza 5/2017

INFO_05.jpg

Excel w księgowości

W kolejnym numerze magazynu część materiału poświęcamy zastosowaniu Excela w księgowości. Polecamy opracowanie pokazujące, jak w prosty sposób zbudować narzędzie do planowania kosztów amortyzacji w przedsiębiorstwie. Kolejnym artykułem o tej tematyce jest zbiór przykładów z zastosowania funkcji finansowych. Z wizualizacji danych tym razem o dwuwymiarowych wykresach i ich zastosowaniu oraz wiekowaniu należności w Tableau.

W ramach nauki BPMN piąta część, a w niej pule jako procesy, adnotacje i grupy. Z obszaru procesów w firmie materiał o wykorzystaniu narzędzia iGrafx w ocenie wdrożeń rozwiązań IT przy wykorzystaniu analizy AS IS – TO BE. Dla użytkowników tabel przestawnych porada, jak tworzyć w nich pola obliczeniowe. W jaki sposób posortować dane z użyciem dostępnych funkcji MIN.K i MAX.K w sztuczkach i trikach. W strefie online wiele ciekawych porad o zastosowaniu Excela w pracy w księgowości, finansach i HR. W tym miesiącu m.in. planowanie przyszłych wpływów i wydatków z tytułu należności i zobowiązań, arkusz kalkulacyjny Excela w analizach HR, plan leasingu w arkuszu, jak prezentować odchylenia sprzedaży na poszczególnych produktach. W formie e-learnigu krok po kroku instrukcja, jak stworzyć narzędzie do analizy obrotów na kontach księgowych.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum